Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Οι αιρετικοί παπικοί επιθυμοῦν διακαώς να πραγματοποιηθεί η "Πανορθόδοξος"!!!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ (?) ΜΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!


ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ
 ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ (?) ΜΑΣ 
ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ! 


Ἐφόσον οἱ αἱρετικοί παπικοί ἐπιθυμοῦν διακαῶς
νά πραγματοποιηθεῖ ἡ "Πανορθόδοξος" Σύνοδος,
καταλαβαίνετε πόσο "ὀρθόδοξη" θά εἶναι...
Σεβασμιώτατοι Ἱεράρχες μας,
ὅσο προκλητικῶς συνεχίζετε
 νά μήν ἀποκαλεῖτε στά συνοδικά κείμενα· ΑΙΡΕΣΕΙΣ
τίς "ἄλλες χριστιανικές ἐκκλησίες, ὁμολογίες κ.λ.π." 
καί ὅσο ἑσκεμμένα κωφεύετε στίς ἀντιδράσεις
κάποιων Ἐπισκόπων, καί πολλῶν Μοναχῶν, Κληρικῶν
καί λαϊκῶν, στά κακῶς κείμενα τῆς Συνόδου,
μᾶς ἐπιβεβαιώνετε ὅτι θέλετε ΕΝΩΣΗ μέ τούς αἱρετικούς
καί ὅτι εἶσθε παναιρετικοί ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
καί προδότες τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ!
         Σεβασμιωτάτου Επισκόπου Τήνου  Νικολάου

    Χαιρετίζουμε με χαρά και προσευχόμαστε για την επιτυχία της προσεχούς Πανορθοδόξου Συνόδου, οποία θα πραγματοποιηθεί στην Κρήτη υπό την  Προεδρία του πεφωτισμένου Παναγιοτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου.
  Αυτό το ιστορικό θρησκευτικό γεγονός δεν αφορά μόνο την Αδελφή Ορθόδοξη Εκκλησία αλλά και όλο τον Χριστιανισμό.
Τα βήματα προσέγγισης, αλληλογνωριμίας, αγάπης και ενότητας όλων των Χριστιανών πρέπει να επιταχυνθούν, ώστε όλοι μαζί οι Χριστιανοί της γης, μέσα σ’ ένα κόσμο  που προσπαθεί να ζήσει χωρίς Θεό και απομακρύνεται συνεχώς από το Ευαγγέλιο και την Εκκλησία του Χριστού , οφείλουμε όλοι οι Χριστιανοί της  γης «με ένα στόμα και μια  καρδιά» να αναγγέλλουμε τον Αναστημένο Χριστό και να τον «παρατείνουμε μέσα στους αιώνες ως τον μόνο Σωτήρα και Λυτρωτή. (Ιερός Αυγουστίνος).
   Ελπίζω, οι  αναχρονιστικές, πεπαλαιωμένες,  και ξένες προς το μήνυμα του Χριστού ιδέες  μερικών Μητροπολιτών της Αδελφής Ορθοδόξου Εκκλησίας να μην επισκιάσουν τα μηνύματα αγάπης και ενότητας της πλειονότητας των Ιεραρχών και η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος να φανεί αντάξια των περιστάσεων με σαφείς, σύγχρονες  και επίκαιρες προτάσεις για μια ποιμαντική διακονία που θα ανταποκρίνεται στις σημερινές ανάγκες του ανθρώπου χωρίς να προδίδει τη διδασκαλία του Χριστού, ο οποίος «χθες , σήμερα και πάντοτε ο αυτός».
   Θα ευχόμουν η Πανορθόδοξη αυτή Σύνοδος να αναθέσει στους Θεολόγους την μελέτη των όσων χωρίζουν  ακόμη και τις Εκκλησίες και στους ποιμένες να ασχολούνται με όσα τις ενώνουν
Πηγή: http://panorthodoxcemes.blogspot.gr/2016/06/blog-post_11.html

Και Ρουμάνοι πιστοί εναντίον της Πανορθοδόξου Συνὀδου!

Ρουμάνοι πιστοί, ζητούν από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ρουμανίας, να μη συμμετέχει στην Πανορθόδοξη


 

Περισσότεροι από χίλιοι Ρουμάνοι πιστοί, ζητούν από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ρουμανίας, να μη συμμετέχει στην Πανορθόδοξη Σύνοδο του Ιουνίου. Η κίνηση γίνεται διαδικτυακά και οι υπογραφές μαζεύτηκαν σε λιγότερες από δύο ημέρες.

Όσοι ενδιαφέρεστε για περισσότερες λεπτομέρειες για την κίνηση μπορείτε να δείτε και να ψηφίσετε εδώ.
Πηγή: "Κατάνυξις"

Θεωρείν τον Ιησούν


Κυριακή  τοῦ  Τυφλοῦ
 Ἀρχιμ. Εὐσεβίου Βίττη

Θεωρεῖν τὸν Ἰησοῦν

Ἡ δυνατότητα τοῦ ὁρᾶν, τοῦ βλέπειν, ἡ θέαση τῶν ἀντικειμένων γύρω μας καὶ πρὸ πάντων τῶν συνανθρώπων μας, ἀποτελεῖ μία ἀπ’ τὶς πιὸ μεγάλες καὶ ὄμορφες δυνατότητες ἐπικοινωνίας. Ὅταν τὸ βλέμμα συναντᾶ τὸ βλέμμα, βρισκόμαστε στὴν πιὸ ἀποφασιστικὴ στιγμὴ ἐπικοινωνίας, ἐφ’ ὅσον φυσικὰ προϋπάρχουν καὶ οἱ ψυχολογικὲς προϋποθέσεις ποὺ δίνουν στὸ βλέμμα τὸ ἰδιαίτερο βάθος καὶ τὴ δυνατότητα διεισδύσεως. Τὸ ἕνα βλέμμα βυθίζεται μέσα στὸ ἄλλο μὲ τρόπο ἀνεξήγητο, μυστικό. Ὁ καθένας γίνεται ὑποκείμενο καὶ ἀντικείμενο θεωρίας ταυτόχρονα, θεωρὸς καὶ θεωρούμενος.
Τὸ βλέμμα προχωρεῖ βαθειὰ μέσα ἀπ’ τὴ ζωντανὴ θυρίδα τῶν ματιῶν. Ὅλη ἡ ψυχὴ γίνεται ματιὰ καὶ εἰσδύει στὴν ἄλλη ματιὰ ὅλη δὶ’ ὅλης. Ὁσοσδήποτε λόγος κι ἂν γίνει γιὰ τὴν ἀξία καὶ τὸν τρόπο λειτουργίας τοῦ βλέμματος δὲν θὰ μπορέσει νὰ παραστήσει σ’ ὅλο της τὸ βάθος καὶ τὴν ἔκταση τὴ σημασία τῆς ἐνέργειας «τοῦ θεωρεῖν».
Ἡ θέαση, «τὸ θεωρεῖν», ἔπαιξε πρωταρχικὴ σημασία στὴ σχέση μὲ τὸν Ἰησοῦ. Ὁ Ἰησοῦς ὑπῆρξε ἀντικείμενο θέας τῶν πρώτων

ΠΕΡΙ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΛΙΑΣ

Κυριακὴ τοῦ Τυφλοῦ (Ἰωάν. 9,1-38)

 Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

ΠΕΡΙ  ΑΧΑΡΙΣΤΙΑΣ  ΚΑΙ  ΔΕΙΛΙΑΣ

   

  Εἶνε ἀξία ἐπαίνου ἡ προθυμία σας, ἀγαπητοί μου, νὰ ἀκοῦτε ὀρθόδοξο διδασκαλία. Μὰ ποιός θὰ εἶνε ὁ διδάσκαλός σας; Σήμερα διδάσκαλος δὲν θὰ εἶμαι οὔτε ἐγὼ ὁ μικρὸς οὔτε κάποιος ἐκ τῶν μεγάλων πατέρων τῆς Ἐκ­κλησίας. Σήμερα διδάσκαλος ὅλων μας θὰ γίνῃ ὁ τυφλὸς τοῦ εὐαγγελίου. Ἕνας ἄνθρωπος μὲ σβησμένα μάτια, ἀγράμματος, ποὺ δὲν φοίτησε σὲ σχολὲς καὶ πανεπιστήμια. Ἀλλὰ «τὰ μωρὰ τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεὸς ἵνα τοὺς σοφοὺς καταισχύνῃ» (Α΄ Κορ. 1,27). Ὁ τυφλὸς ἐ­παίτης γίνεται διδάσκαλος στοὺς σοφοὺς τοῦ κόσμου καὶ πρὸ τῆς θεραπείας του ἀλλὰ καὶ μετὰ τὴν θεραπεία του. Πρὸ μὲν τῆς θεραπεί­ας του γιὰ νὰ διορθώσῃ τὴν ἀχαριστία μας, μετὰ δὲ τὴν θεραπεία του γιὰ νὰ διορθώσῃ τὴ δειλία μας.

* * *

   Στὴν ἐποχή μας πολλοὶ παραπονοῦνται ὅτι εἶνε φτωχοί. Ἀλλὰ νά ὁ τυφλὸς μὲ τὴν καθα­ρὴ φωνή του κράζει· Ὄχι δὲν εἶστε φτωχοί, ἔχετε πλοῦτο· εἶστε ὅμως ἀχάριστοι.
   Πράγματι, ἀδέρφια μου, εἴμαστε πλούσιοι. Ἔχουμε ἐν πρώτοις